IS JOUW BEDRIJF AL INGESTELD OP HET NIEUWE WERKEN?

De laatste maanden is er door covid-19 veel veranderd in de wereld en daardoor ook in bedrijven en op kantoren. Door de anderhalve meter regel moeten werknemers meer thuiswerken en moet er anders omgegaan worden met de werkplekken. Áls werknemers al naar het kantoor komen heeft dit zo'n andere insteek en eigenlijk is de werkplek van 'werken' veranderd naar 'ontmoeten' want dat is nu heel belangrijk geworden.

Doordat ruimtes veel minder 'gevuld' zijn met werkende mensen ontstaan er lege bureaus, lege ruimtes en een stuk ongezelligheid, waar juist nu zo'n behoefte aan is.

Uit vele onderzoeken is gebleken dat de producitviteit en creativiteit stijgen in een ruimte waar werknemers zich thuis en op hun gemak voelen. Maar denk ook aan ruimtes waar mensen geconcentreerd kunnen werken of even rustig kunnen(video)bellen. Juist nu is het dus van groot belang om je werknemers een fijne, verantwoorde werkplek te bieden en opnieuw te kijken naar een goede indeling en naar de functies van de ruimtes. Een interieurstylist is de aangewezen deskundige die hier goed in kan meedenken en op een creatieve en professionele manier een passend advies kan maken.

Uiteraard rekening houdend met de huidige maatregelen, zodat de werknemer weer met nieuwe energie aan de slag kan!

Fri, 18 September Read more

Helaas zijn wij genoodzaak om onze werkwijze aan te passen, lees het artikel voor de aangepaste werkwijze voor interieuradvies.

Wed, 25 March Read more